ANUNCI
Per Resolució de l’alcaldia núm. '2024-0000121' de data 5 de setembre de 2024, es va resoldre convocar el procés per seleccionar el personal que ha de formar part d’una Borsa de treball de funcionari interí d’auxiliars administratius (C2-16) de l’Ajuntament de Blancafort, mitjançant concurs-oposició, d’acord amb les bases que tot seguit es transcriuen:CONVOCATÒRIA I BASES DEL PROCÉS SELECTIU PER A LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL FUNCIONARI INTERÍ. D’AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA DE L’AJUNTAMENT DE BLANCAFORT – CONCURS-OPOSICIÓ.
1. Objecte de la convocatòria
L’objecte d’aquesta convocatòria i de les bases que la regulen és la constitució, mitjançant concurs oposició, d’una Borsa de treball de personal de funcionari interí d’auxiliars administratius (C2-16), sistema selectiu concurs-oposició, per cobrir de manera àgil i ràpida vacants, substitucions i qualsevol altre tipus de contingència temporal d’aquest grup professional que es doni a l’Ajuntament de Blancafort, i per aquest motiu es precisa portar a terme la seva selecció.
El personal que formarà part d’aquesta borsa serà seleccionat mitjançant concurs-oposició, torn lliure, i s’ha de realitzar garantint el compliment dels principis constitucionals d’igualtat, mèrit i capacitat, recollits igualment en l’article 55 del Text refós de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
El personal nomenat temporalment tindrà assignades les retribucions bàsiques i complementàries segons el grup/subgrup de classificació.
La present convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, a la Seu electrònica i al Portal de Transparència de l’Ens.
La resta de publicacions del procés selectiu es realitzarà a la Seu electrònica de l’Ens en els termes establerts en aquestes Bases.
Les funcions del lloc de treball seran les corresponents al grup C2 i concretament les següents:
➢ Atendre el públic o el personal de la corporació municipal presencialment, telefònicament o telemàticament, realitzant les gestions que d'aquesta atenció es requereixi i informant sobre aquelles qüestions per les que estigui facultat i/o derivant cap a l'àmbit o persona que correspongui.
➢ Executar funcions de suport administratiu dins del seu àmbit d'actuació.
➢ Tramitar expedients administratius i realitzar el seguiment de la documentació corresponent:
➢ Tramitar convocatòries dels òrgans col·legiats de la corporació (efectuar comunicacions, notificacions i confeccionar el llibre d'actes).