ANUNCI DE CONVOCATÒRIA I BASES
Per Resolució de la Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Puigpelat de data 14 de maig de 2024 es va resoldre convocar procés per a la selecció d’una plaça de personal funcionari de carrera d’administratiu/va, escala d’administració general, grup C, subgrup C1, mitjançant concurs-oposició, torn lliure, vacant a la plantilla de personal d’aquest Ajuntament, d’acord amb les bases que tot seguit es transcriuen:“CONVOCATÒRIA I BASES REGULADORES DEL PROCÉS SELECTIU MITJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ, TORN LLIURE, D’UNA PLAÇA DE PERSONAL FUNCIONARI DE CARRERA D’ADMINISTRATIU/VA, GRUP C, SUBGRUP C1, I CREACIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL, DE L’AJUNTAMENT DE PUIGPELAT
Base 1a. Objecte de la convocatòria
L'objecte d'aquesta convocatòria i de les bases que la regulen és la selecció mitjançant concurs-oposició, torn lliure, d’una plaça d’administratiu/va amb caràcter de personal funcionarial de carrera, escala d’administració general, grup C, subgrup C1, vacant a la plantilla de personal d’aquest Ajuntament.
La present convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona, a la Seu electrònica i al Portal de Transparència de l’Ens. Un extracte de la convocatòria es publicarà al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.
La resta de publicacions del procés selectiu es realitzarà a la Seu electrònica de l’Ens en els termes establerts en aquestes Bases.
Les funcions del lloc de treball seran les corresponents al subgrup professional C1 i concretament les següents:
• Atendre el públic o el personal de la corporació municipal presencialment, telefònicament o telemàticament, realitzant les gestions que d'aquesta atenció es requereixi i informant sobre aquelles qüestions per les que estigui facultat i/o derivant cap a l'àmbit o persona que correspongui.
• Executar funcions administratives dins del seu àmbit d'actuació vinculat a secretaria-intervenció:
- Responsabilitzar-se de la gestió i tramitació d'expedients administratius. Confrontar la veracitat de la documentació presentada.
- Realització de les següents tasques:
▪ Controlar la tramitació d’expedients mitjançant gestor d’expedient.
▪ Confecció de documents dels expedients administratius.
▪ Control de signatures.
▪ Control de registres municipals.
▪ Control d’eines informàtiques municipals i supramunicipals.
▪ Tramitació de documents pels quals ha estat habilitat per qualsevol cap de l’administració local general.
- Elaborar documents de caràcter administratiu amb autonomia.