ANUNCI
Per Decret d’Alcaldia núm. 2024-1583 de data 13 de novembre de 2024, s’han aprovat les bases i convocatòria del Procés de selecció per a la provisió de dues places d'Administratiu-va, grup C, subgrup C1, funcionari de carrera, adscrits a les Oficines Municipals, amb creació d’una borsa de treball, per concurs-oposició (Oferta Pública d’Ocupació 2024), de l’Ajuntament de Constantí:BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCÉS SELECTIU PER A LA PROVISIÓ DE DUES PLACES D’ADMINISTRATIU/VA, GRUP C, SUBGRUP C1, ADSCRITS OFICINES MUNICIPALS, MITJANÇANT SISTEMA DE CONCURS-OPOSICIÓ
1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
És objecte d’aquesta convocatòria pública la provisió definitiva, mitjançant el sistema de concurs – oposició lliure, funcionari/a de carrera, de dos llocs de treball d’administratiu/va adscrits Oficines Municipals de l’Ajuntament de Constantí, identificat a la plantilla de personal com Administratiu, escala d’Administració General, grup de funció C, subgrup de funció C1.
- Denominació del lloc de treball: Administratiu/va
- Adscripció: Oficines Municipals
- Règim jurídic: Funcionari/a de Carrera
- Grup de classificació: Administratius
- Retribució: Segons normativa aplicable d’acord amb el seu règim jurídic.
- Horari laboral: L’horari laboral serà en funció de les necessitats del servei.
Aquesta convocatòria es fonamenta en l’art. 94.2 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.
Les funcions del lloc de treball són, a nivell enunciatiu i no limitatiu, les següents:
Funcions Generals:
- Tramitar i realitzar el seguiment dels expedients administratius, així com dels contactes amb tercers que aquests requereixen.
- Classificar i gestionar la informació i els documents administratius de l’àmbit, així com elaborar bases de dades i documents de treball facilitadors per a la tasca encomanada.
- Gestionar totes aquelles incidències que afectin a la gestió del personal del seu àmbit.
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
- Pel que fa al tractament de dades de caràcter personal, adoptar les mesures tècniques i organitzatives necessàries per donar compliment a la normativa vigent en la matèria, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat (que es mantindran una vegada acabada la seva vinculació amb la Corporació).